Σελίδες

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

SPIDER-MAN:HOMECOMING 2017

Βαθμολογία:7/10

Είδος:Περιπέτεια επιστημονικής φαντασίας

Story:Ενθουσιασμένος μετά την περιπέτειά του με τους Εκδικητές, ο νεαρός Πίτερ Πάρκερ μάταια περιμένει τον Τόνι Σταρκ να του αναθέσει την επόμενη υπερηρωική αποστολή. Έτσι, όταν ανακαλύπτει τυχαία τα σκοτεινά σχέδια του Βόλτσουρ, αποφασίζει να δράσει μόνος.(athinorama.gr)

Σχόλιο:Πρώτα είχαμε τον spiderman του Tobey Maguire,όπου ήταν μια χαριτωμένη τριλογία με έντονο το στοιχείο της παιδικότητας!Έπειτα ήρθαν οι δυο ταινίες the amazing spiderman όπου προσπάθησαν να δώσουν μια πιο σκοτεινή εκδοχή του ήρωα μπας και φτάσει τον batman του Nolan!Όπως είναι λογικό δεν κατάφεραν να φτάσουν τον αριστουργηματικό batman όμως προσωπικά μου άρεσαν πολύ και οι δυο ταινίες και με έκαναν να θέλω να δω την συνέχεια,η οποία δεν ήρθε ποτέ!Ένα τρίτο reboot λοιπόν του υπερήρωα δεν μου άρεσε καθόλου σαν ιδέα και το είχα έτοιμο για κράξιμο!Τελικά όμως μου άρεσε πολύ!Αποτελεί μια εφηβική εκδοχή του υπερήρωα και πετυχαίνει να δώσει άφθονη δράση και πολύ χιούμορ αποφεύγοντας να μπει σε λεπτομέρειες που έχουμε ξαναδεί,όπως το πως δημιουργήθηκε ο spiderman!Ο πρωταγωνιστής μου άρεσε πολύ και του πηγαίνει πολύ ο ρόλος του spiderman όπως επίσης μου άρεσε και ο Michael Keaton και βρήκα ενδιαφέρον τον villain που υποδύεται!Πρόκειται λοιπόν για μια χαβαλεδιάρικη ταινία που βλέπεται πάρα πολύ ευχάριστα και έχει μια εξαιρετική σκηνοθεσία!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου